.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه‌نگاری شهردار برکنار شده رشت ؛
اداره شهر رشت با 2 شهردار
با توجه به معرفی سرپرست شهرداری رشت، فریدونی شهردار قبلی این شهر همچنان نامه‌های خود را روی کاغذ با آرم شهرداری و امضای «شهردار رشت» می‌نویسد
اداره شهر رشت با 2 شهردار

کلانشهر رشت با دو شهردار اداره می‌شود و با توجه به معرفی سرپرست شهرداری رشت، فریدونی شهردار قبلی این شهر همچنان نامه‌های خود را روی کاغذ با آرم شهرداری و امضای «شهردار رشت» می‌نویسد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمود فریدونی شهردار قبلی رشت در واکنش به انتخاب سرپرست شهردار رشت از طرف شورای این شهر، نامه‌ای خطاب به محمود مباحی رئیس شورای این شهر با امضای «شهردار رشت» نوشته است.
فریدونی در این نامه که نسخه‌ای از آن به دفتر این خبرگزاری در رشت ارسال شده آورده است: اینجانب طبق حکم انتصاب تاریخ 19 اسفند سال 86 وزیر کشور، طبق بند یک و تبصره سه ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به پیشنهاد شورای شهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شدم.
وی افزود: تاکنون هیچ‌یک از مواد مندرج در تبصره 4 ماده 71 قانون مذکور درباره بنده مصداق نداشته است و از آنجا که شورای رشت در چهارصد‌ و چهارمین جلسه فوق‌العاده که بنا بر درخواست غیرقانونی فرماندار این شهرستان تشکیل و بدون استیضاح یا هر علت دیگر و بدون اجماع سه چهارم آرای اعضای شورا رای به برکناری اینجانب صادر شده که بر خلاف صریح قانون است.
فریدونی در بخش دیگری از نامه خود اذعان داشت: تعیین سرپرست برای شهرداری رشت با وجود شهردار قانونی مغایر با قانون بوده و هرگونه دخل و تصرف در اموال شهرداری از ناحیه شخص منتخب دخل و تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و منطبق با ماده 598 قانون مجازات اسلامی و اخذ تصمیمات در امور جاری شهرداری که مربوط به اختیارات شهردار است، موجب پیگرد قانونی خواهد بود.
وی ادامه داد: بدیهی است از آنجا که مسبب ارتکاب اعمال مجرمانه از ناحیه منتخب، اقدامی برخلاف قانون شوراست بدون تردید همان مسئولیت متوجه کسانی که قانون را رعایت نکرده‌اند نیز می‌شود.
شهردار قبلی رشت درباره اتمام ماموریت خود ابراز داشت: بهانه اتمام مدت ماموریت بنده نمی‌تواند مستمسک تصمیمات خلاف قانون باشد زیرا در حکم انتصاب اینجانب از طرف وزیر کشور به بند یک ماده 71 قانون تشکیلات استناد شده که در بند مذکور صراحتا حکایت از انتخاب شهردار به مدت چهار سال دارد و در این حکم ماموریت بنده به هیچ عنوان محدود به زمان نبوده و اشاره‌ای نیز به مصوبه هیئت وزیران نشده است.
وی در بخش دیگری از نامه خود خاطرنشان کرد: هیچ یک از عمکرد شورا درباره برکناری بنده و انتخاب سرپرست شهرداری مطابق قانون صورت نگرفته و بنده ناچار از اقدام قانونی در این زمینه هستم و نتیجه عدم رعایت قانون متوجه کسانی است که در اخذ تصمیمات غیرقانونی و اجرای آن نقش مستقیم و غیرمستقیم دارند.
به گزارش فارس، عصر روز 27 مهر جاری در جلسه فوق‌العاده شورای شهر رشت که با حضور 9 نفر از اعضای شورای این شهر به منظور تعیین تکلیف وضعیت شهردار رشت محمود فریدونی برگزار شده بود، با رای پنج نفر از اعضای شورا محمود فریدونی برکنار و مجتبی خدمت‌بین دانا به عنوان سرپرست شهرداری رشت معرفی شد.
هیئت وزیران در جلسه مورخ 12 اسفند سال 86 طبق پیشنهاد تاریخ هشتم اسفندماه سال 86 وزارت کشور و به استناد ماده 41 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 84، تصویب کرد که اشتغال به‌کار فرد موضوع نامه « فریدونی» به مدت یک سال به عنوان شهردار رشت با رعایت قوانین و مقررات مربوط مجاز است.
این نامه با امضای پرویز داودی معاون وقت اول رئیس جمهور بود.
همچنین نامه مذکور فریدونی خطاب به رئیس شورای شهر رشت، با سربرگ شهرداری رشت و بدون شماره و تاریخ و با امضای شهردار رشت نوشته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 1 آبان 1390
با سلام
جناب آقای فریدونی بس کنید لطفا
ما نمی دانیم در کجای علم مدیریت یک مدیر همه اختیارات خودش را به دیگران می دهد و خودش فقط فرمانبردار است .
ماهیانه بالغ بر 20 میلیون تومان از شهرداری و سایر سازمانها دریافت می کردین . دلت بخاطر پول می سوزد نه شهر ..
چرا تمام بازنشستگان را دور خود جمع کرده بودی
چرا پروژه های شهرداری را به آقای خاکسار دادی با کدام مجوز
طرح مطالعاتی را به چه کسانی دادی .
چرا محترمانه استفاء ندادی
چرا نامه استفاء خود را تسلیم عاطفی کردی تا وی با داشتن این نامه باج خواهی کند
چرا بودجه شهرداری 57در صد محقق نشد
بهتر نیست شما بروید و یک جوان جای شما را بگیرد
یادتان رفته در یک جلسه خصوصی چه چیزی در باره رشتی ها گفتی
رشتی ها خر هستند
رشتی ها فلان.............ر
رشتی ها ......
از گفتن ان شرم دارم
افسار خود را به دست یک بچه بنام قاسمی دادی
قاسمی این همه رانت خواری داره
500 میلیون یادت رفته
خرید خانه که قاسمی شهرداری را مجبور کرده شما بخرید یادت رفته
جنابعالی غلام حلقه بگوش قاسمی بودی
ابولقاسم 1 آبان 1390
یادش بخیرچه روزهایی داشتیم آقای فریدونی مودب بود
نا شناس 1 آبان 1390
آبروی فریدونی رامسئول دفترش برد
نا شناس 1 آبان 1390
فریدونی هم مانند دگر مسئولان چند صباحی می ایند و فقط به فکر جیب خودشان هستند حتی به راننده خود تجاوز میکند
نا شناس 1 آبان 1390
چقدرعمق فاجعه زیاداست نمیتوان گفت/./.
نا شناس 1 آبان 1390
چقدرخشن بودازهمان روزاول دیدم فهمیدم که مدیر،مدبری نیست.فقط باازمابهترون خوب بود.وکسانی که برایش نفع داشتندکارانجام میداد.....
نا شناس 2 آبان 1390
آقای فریدونی نمی دانم اگر مطالب مطرح شده در خصوص رشتی ها به نقل از شما درست باشد برای تو متاسفم چون این محیط و صفای و گذشت مردم رشت بود تورو از دیپلم به مدرک شفارشی مهندسی و موقعیت عالی اداری رساند در صورت صحت مطلب باید بفهمی با مطرح کردن چنین جملاتی شخصیت پنهان خود را آشکار کردی هرچند با افرادی مثل صوفی و دهقان همنشین شدن انتظاری بیش از این انتظار نمی رود .در این صورت اصلا صلاحیت بدست گرفتن گاری شهرداری را نداری چه رسید به پست مهم شهرداری کلان شهر رشت بهتر هر چه زودتر صندلی شهرداری رها کنی تا مردم بیشتر عصبانی نشده
نا شناس 2 آبان 1390
آقای فریدونی برای مردم رشت توضیح بده بر چه اساسی پسرت اقا کاوه را به ریاست شرکت عمران شهر رشت دراوردی!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.903 seconds.